Leseprosjektet "Øyhopping" på 5,-7.trinn.
Neste veke startar vi opp att med leseprosjektet "Øyhopping".
Siste åra har vi hatt eit årleg lesepsosjekt, og i fjor prøvde vi akkurat dette for første gong. Det var så kjekt at vi like godt gjer det på same måten i år. Vi har nye øyer, men opplegget er slik elevane kjenner det frå i fjor. For 5.trinn vert slikt leseprosjekt ei ny og spennande oppleving.
Leseprosjektet er tverrfagleg og inneheld oppgåver i alle fag der alle dei 5 grunnleggande ferdigheitene skal nyttast. Elevane jobbar med øyer/oppgåver som er laga utifrå den boka dei les. Oppgåvene finn dei i ein perm på fast plass i klasserommet.
Ei arbeidsøkt i prosjektet består av ein lærarstyrt del og ein elevstyrt del. Den lærarstyrte delen inneheld høgtlesing (førebudd heime av elevar som har avtalt med læraren sin), den litterære samtalen (lærer elevane å gå djupare inn i teksten) og stillelesing. Den elevstyrte delen er reisa frå øy/oppgåve der elevane sjølv vel rekkjefølge.
Opplegget er tilpassa alle då mange av oppgåvene/øyene finst i tre ulike vanskegradar.
Vi samarbeider med Statped skolelydbok og Folkebiblioteket. I år nyttar vi ma. desse bøkene:
Glimt (Tor Arve Røssland), Best i byen (Torbjørn Moen), Vaffelhjerte (Maria Parr), Keeperen og Havet (Maria Parr), Skammerens dotter (Kaaberbøl), Gutten med den stripete pysjamasen (John Boyne) og Ulvsestova (Atle Hansen).
Publisert av Marit Lillestøl
Sist endra 10.03.2022 15:46