Tid for vaksine: Oppmodar om å ikkje spreie smitte

Kommuneoverlegen oppmodar alle som er anbefalte vaksine om å møte på kulturhuset. Viss du er sjuk den dagen du har planlagt å møte, blir du oppmoda om å kome ein annan dag.

Adobe Stock

22. oktober, 24. oktober og 1. november set vi vaksinar mot mot influensa og korona på Herøy kulturhus. Sjekk tidspunkta og sjå om du er anbefalt å ta vaksine.

Kommuneoverlege Jan Magne Remøy fortel at mange har luftvegsinfeksjonar i Herøy no. Det dreier seg om influensa, korona, mycoplasma og kikhoste, i tillegg til andre vanlege virus.

Remøy har desse oppmodingane for å redusere smitta:

• Hald deg heime viss du er sjuk og kom igjen ein av dei andre dagane når du er blitt frisk.
  • Hald avstand. Det er god plass på kulturhuset.
  • Bruk gjerne munnbind dersom du ønsker det.
  • Ha god handhygiene.

Kan du ikkje møte på nokon av dei oppsette datoane? Kontakt i så fall fastlegen din og avtal ein time.