Blir avdelingsleiar for legetenesta

Gry Dragsund-Vike er tilsett i den nyoppretta funksjonen som avdelingsleiar for legetenesta vår.

portrett av Gry Dragsund-Vike - Klikk for stort bilete Svein Arne Orvik
Denne artikkelen er over eitt år gamal og kan ha utdatert informasjon.

Ho kjem frå stillinga som seksjonsleiar ved Myrvåg omsorgssenter. Der har ho leia avdeling A og heimetenesta i indre Herøy.

– Det er gjort eit godt arbeid med legeplanen vår i Herøy. Eg gler meg til å halde fram det gode arbeidet og bli kjent med alle i legetenesta, seier Dragsund-Vike.

Dragsund-Vike er sjukepleiar og har vidareutdanna seg i leiing, helserett og saksbehandling, offentleg rett og kommunal økonomi.

– Eg har for det meste jobba i Herøy kommune. Her har eg bakgrunn frå sjukeheim og heimeteneste, og eg har vore bustadkonsulent. Sidan 2015 har eg vore seksjonsleiar, seier ho.

Frå i haust blir legetenesta ei eiga avdeling i kommunen. Dragsund-Vike blir leiaren til alle dei tilsette ved Myrvåg legesenter og Herøy legesenter. Ho skal ha kontorplass begge stadane og byrjar i månadsskiftet august/september.

– Elles bur eg i Fosnavåg, er gift og har tre barn – to av dei vaksne. På fritida er eg glad i å gå på fjellet og å lese bøker, fortel Dragsund-Vike.

Vi gratulerer med den nye stillinga!